Crocks or flats....neither

OK ok sooooo i descide to write another blog , if thats what you call it or a bitch because it felt so good to get the things off my chest, and i like all the comments good ones and negative ones I got to hear what you guys all thought all 8 of you and

OK ok sooooo i descide to write another blog , if thats what you call it or a bitch because it felt so good to get the things off my chest, and i like all the comments good ones and negative ones I got to hear what you guys all thought all 8 of you and you all had good opinions on my fashion tips if you read it it was titled spring is here...and i went on and on about if your fat you shouldn't wear that the funny thing is... you all thought i was a girl . I am embarrsed anyway . Fashion bothers me, i don't know why but it does. Ok so its almost summer even though it is freezing out somedays. this is gonna piss you guys off but seriously it has to stop. I hate those flat shoes and i am not talking about sandals of flip flops but those shoes that are made of cloth and rubber on the bottom, ick!!! theyre so ugly and they look soo cold to wear u guys were wearing them in the winter, I know that you guys are wearing them"for the comfort" and yes i admit i would rather u wear those then high heels but god, why not sneakers... they are Hideuos especially with them leggings, they look so fucking cheap and they are , its ok if you are poor i guess but u could still buy cheap shoes at walmart , omg i think the walmart ones are the worse. every design of them is ugly i have never seen a nice pair of them. Don't your feet get sweaty and stinky too yuck, GET SOME SNEAKERS . or something else ...and crocks...do u ever see anyone who has any sense of style wearing crocks...nope. god i hated them when they came out till this day .UGLY. omg people who wear dark pants then orange/red crocks...uhh Look in a mirror before you leave , they don'tmatch not only that they make your feet look huge. again there are so many different styles of shoes... Also one more thing for the girls not so much the guys but if you are wearing boots lets say and you want everyone to see that their boots..well its ok if you tuck your pants in IF...they are skinny jeans ...nothing else , especially not jogging pants otherwise always put your pants over your boot so that the tip of them touches your toes ... amen lol

Style Tips

Comments (6)

Showing 1-6 of 6

Add a comment
 

Add a comment

Remember, it's entirely possible to disagree without spiralling into a thread of negativity and personal attacks. We have the right to remove (and you have the right to report) any comments that go against our policy.

xxx - Deprecated in favor of GTM, above.